Olvasási idő: 4 perc


A Masterplast Karriernapot rendezett a Ciszterci Szent István Gimnáziumban, ahol a diákok betekintést kaphattak a munkaerőpiac elvárásaiba, valamint a közösségi média világába is.

A Masterplast által rendezett Karriernap jó alkalom volt a diákok számára, hogy személyesen találkozzanak a cég munkatársaival, valamint hogy hasznos információkat kapjanak a munkaerőpiacon való elhelyezkedésről és a társadalmi felelősségvállalásról. A cég reméli, hogy a fiatalokat inspirálta a Karriernap, hogy jövőbeli karrierjüket sikeresen építsék fel.

 

A cég 3 munkatársa, Sasgodó Erika, a Masterplast HR vezetője, Nagy Richárd, a Masterplast Nyrt marketing igazgatója és Pintarics Balázs tartott előadást a diákok számára. Erika a CV írás és az állásinterjú alapismeretekről beszélt, míg Richárd a pályaorientációs képességekről a piaci szférában. Pintarics Balázs pedig az internetes marketing és a közösségi média kommunikációról adott elő.

 

 

„Igazán izgalmas és érdekes élmény volt bepillantást nyerni a fiatalok gondolkodásába és örülök neki, hogy sikerült megragadnom a figyelmüket és gondolkodásra sarkallni egy olyan összetett témában, ami a jövőképről, tudatosságról, önismeretről és kiteljesedésről szólt. Remélem, hogy sikerült valamit átadnom a tapasztalataimból, és ezzel egy kicsit hozzájárulhattam a tehetségük kibontakozásához. Ezen a rendhagyó napon belekóstolhattam a pedagógusok hétköznapjaiba is, aminek köszönhetően most még jobban tisztelem azokat a tanárokat, akik ezt a munkát nap mint nap odaadó hivatástudattal végzik és nevelik gyermekeinket.”  osztotta meg élményeit  Nagy Richárd a Masterplast marketing igazgatója.

 

 

Pintarics Balázs a Masterplast közösségi média szakértője Internet, marketing és közösségi média kommunikáció témakörben tartott előadást a három 12. évfolyamú osztálynak. Munkatársunk az előadások után megjegyezte: „Az interneten és a közösségi médiában való szereplés felelősséggel jár. Sok esetben például egy gimnazista korú gyermek, nincs tisztában a virtuális térben rá leselkedő veszélyekre. A 17-18 éves diákok már ismernek minden közösségi platformot, kapcsolatokat építenek és a pénzügyeiket is kezelik a digitális térben. Sokuknak hiányzik az a fajta tudás, ami védi őket az internet, márpedig ez fontos, hiszen az digitális világban való létezés néha veszélyesebb, mint a külvilágban élni.”

 

 

“Fel volt adva a lecke számunkra, hogy felkeltsük a 12. évfolyamon tanuló diákok figyelmét, hiszen gondolataik már a délutáni királyválasztás körül forogtak. A visszajelzések alapján úgy gondolom, hogy sikerrel vettük az akadályt Krárné Vincze Viktória HR koordinátor kolléganőmmel és fenntartottuk a fiatalok figyelmét. Nem tettünk mást, mint megkérdeztük, hogy mit jelent számukra a karrier tanácsadás és hogy mire lennének kíváncsiak.

 Az előadásunk témájaként a felkészült pályázó eszköztárát választottuk. Fényképekkel, személyes történetekkel, beszélgetésekkel színesítettük programunkat, amelynek végén már minden résztvevő tudta, hogy miért fontos az őszinte önértékelés egy pályázat benyújtásakor, hogy milyen egy ütős önéletrajz, illetve hogy az öltözködésnek, valamint a kézfogásnak milyen meghatározó szerepe van az első találkozás alkalmával. 

Úgy vélem, hogy a bemutatott és elmesélt példák segíthetnek a diákoknak abban, hogy tanulmányaik végeztével elkerüljék a kapunyitási pánikot.” – mondta el tapasztalatait Sasgodó Erika, a Masterplast Nyrt. HR vezetője.

 

 

 

 

A Magyar Gyermekmentő Alapítvány is jelen volt, akiknek a Masterplast a főtámogatója. A szervezet három 9. osztálynak és egy 10. osztálynak tartott előadást, ahol a diákok megtanulhatták az újraélesztés és elsősegélynyújtás alapjait, valamint testközelből ismerhették meg a gyermek mentőorvosi kocsi (MOK) felszerelését Dr. Gesztes Éva és Doroszlai Richárd segítségével.

 

 


Masterplast Nyrt.

Az 1997-ben alapított Masterplast csoport a közép-kelet-európai régió legnagyobb magyar többségi tulajdonban lévő építőanyag gyártó és forgalmazó vállalata. A cégcsoport 10 országban rendelkezik saját tulajdonú leányvállalattal, és további 30 országba értékesíti termékeit. A Budapesti Értéktőzsdén, a prémium kategóriában jegyzett vállalat 2022-es árbevétele 201,8 millió euró volt.